14 d’agost, 2012

Canal du Midi

Moux, 65 km

Una altera nit dormint bé m'ha deixat com nou. De totes formes, el dia no ha començat massa bé: quan baixava a esmorzar, he relliscat i he caigut per les escales, una mala caiguda. De poc acabo les vacances aquí (bé, a l'hospital). M'he torçat un dit de la ma, m'he donat un cop al colze i una patacada tremenda a l'esquena. He estat adolorit una bona estona, i tinc un bon bony a l'esquena, però per sort res greu.

He anat a Carcassonne, més que res per que hi ha un Decathlon. He comprat un kit de reparació pel matalàs inflable. Després he dinat al centre i aprofitant que tinc un mapa de carrils-bici de França, m'he encaminat al Canal du Midi, un canal que travessa França d'est a oest. Al costat hi ha un caminet per les bicis i és molt agradable. Pràcticament pla, amb molts arbres, el canal al costat, ... Un paradís. Hi ha bastants ciclistes i també barques que van amunt i avall. La gent posa les bicis a la barca i combinen parts navegant i part en bici.

Cap a la tarda, he sortit del canal per buscar un lloc per dormir. L'he trobat a la segona, un Logis de France encantador. M'he banyat a la piscina i he sopat amb una parella de gais de Lausanne.

I bona nit!