13 d’agost, 2012

... i ressuscitat

Saint Hilaire, 54 km

M'he llevat havent dormit un munt. La veritat és que tot i que encara estava cansat, una nit com cal m'ha recuperat molt.

La meva primera idea era anar cap a Lagrasse, on hi ha una abadia, però la senyora m'ha dit que s'hi celebra una fira local aquests dies i que em seria molt difícil trobar allotjament. Així que he canviat de plans i he tirat en direcció a Limoux.

El camí ha començat bé, a l'ombra i bastant en baixada. Després hi ha hagut algunes pujades fortetes, però quin canvi! Les cames, tot i que em fan mal a cada pedalada, van tirant amb força.

A Limoux he fet un bon dinar, sopa de peix molt bona, cassoulet i gelat. He vegetat una mica pel poble i he anat al monestir de Saint Hilaire, al poble del mateix nom que està a uns pocs km. El monestir té un claustre gòtic molt xul.lo i un altar esculpit del mestre Cabestany, un dels artistes de moda de l'època.

En sortint he vist que, donada l'hora, no valia la pena seguir pedalant. He vist un B&B, m'ha agradat i m'hi he quedat. Tot un luxe, amb tele i tot a l'habitació. El porten una parella d'anglesos. Crec que sóc l'únic client. He sopat al mateix lloc i m'han tractat a cos de rei. Gairebé rebento de tant menjar.