09 d’agost, 2012

Pallissa!

Camurac, 66km

Després d'un bon esmorzar, he començat a pujar el que queda del coll de Puimorens. Uns 10 km, amb potser 300m de desnivell. Amb l'equipatge es fa dur i el ritme baixa fins els 8 o fins i tot 6 km/h.
Finalment he arribat. Els darrers metres han estat xungos, ja no podia amb les cames. Però un cop a dalt, he començat a pensar en la baixada i se m'ha eixamplat el cor. He admirat una estoneta el paisatge i m'he llançat carretera avall. Quin plaer! Durant una bona estona no he baixat de 40km/h, així que he avançat bastant.
A Ax-les-Termes he decidit apartar-me de la nacional, fart de cotxes. He tirat direcció Quillan, per un altre port, aquest bastant més potent. 750m de desnivell en 10 km. He comprat mica de menjar, he carregat d'aigua i cap amunt. La calor començava a apretar, eren les 12h.

Al principi anava mig bé, però al cap d'una estona les cames ja no em donaven de si. Havia de parar cada 15-20' a descansar. Se m'ha fet etern!

La única cosa bona de les pujades és que després ve una baixada. El vent et refresca i les cames es recuperen. He fet alguns tombs per veure un parell de pobles i cap a les 17h he arribat a Camurac i he decidit quedar-m'hi. Primer m'he anat a banyar a un llac al costat del poble. Després hotel,  sopar (que he devorat salvatgement) i res més. Poc després de les 10h ja pesava figues.