14 de juliol, 2013

Illes gregues: Folegandros

11 de juliol

Què difícil és ser jo! No guanyo per ensurts. He arribat al ferry amb un munt d'antelació i he estat a uns segons de perdre'l. M'he equivocat de ferry i estava esperant davant el que no era. Al final he vist alguna cosa extranya, he anat a peguntar i, pels pèls, he agafat una llançadera que m'ha portat al meu ferry quan ja era exactament l'hora de la sortida. Uff!

Quan he arribat a Santoirini, la connexió cap a Folegandros acabava de sortir, així que m'he menjat el bitllet amb patates (per sort era barat) i m'he he hagut d'esperar a la tarda pel proper ferry (bastant més car). He arribat a Folegandros cap a les 20h.

Estava una mica cagat perl tema hotel, però el primer lloc on he preguntat m'ha agradat molt i m'hi he quedat. I amb preu super raonable! L'encarregada es diu Mihaela, molt simpàtica. He estat ecolomant-li les meves poques paraules en grec fins que m'ha dit que és romanesa.

El poblet on soc es diu Chora, i pel poc que he vist, sembla molt xulo. Obviament es veu turístic, però molt agradable, sense massa gent. Com sempre a Grècia, he sopat molt bé.